Indmeldelse i Skærbæk Kajakklub

For at blive frigivet til at ro alene i klubbens kajakker skal du have de fornødende kundskaber med kajak.

Der er derfor to muligheder:
1) Hvis du ikke har erfaring med kajak, så skal du gennemføre klubbens begynderkursus.
2) Hvis du har erfaring der svarer til IPP2 eller DGI havkajakroer 1, kan du komme på "Fast track"

I begge tilfælde benytter du dig af nedenstående tilmeldinger.
Medlemsskabet af Skærbæk Kajakklub består teknisk set af to medlemsskaber, ét af Børup Sande Fælles Forening og et af Skæbæk Kajakklub. For unge under 25 år skal der ikke betales kontingent til Børup Sande Fællesforening.
Du kan læse mere om Børup Sande Fællesforening her.

I den første tilmeldingsboks herunder tilmelder du dig til Børup Sande Fælles Forening

I den næste boks, som du finder ved at scrolle helt ned i bunden af siden, tilmelder du dig til Skærbæk Kajakklub.